Hejdå, käre far!

Ungefär nu lyfter pappa och Ankis plan till New York. De kommer hem från fredag lunch och då har de förmodligen med sig en massa kläder. Jag ringde pappa igår och sa att jag ville ha ett par söta skor, ett par jeans och två fina sommarklänningar. Får se vad det blir! :)

Nu på morgonen har påbörjat en liten "pengabok", där jag ska skriva upp min inkomst varje månad och vad jag köper. Som en månadsbudgetbok typ. Det blir ett bra sätt att hålla koll på vad jag behöver köpa och har köpt och hur mycket pengar jag gör av med och så. Lite smått roligt.

New York Citys skyline Midtown, Manhattan, sett från Empire State Building. 

Satellitbild över New York New York Stock Exchange på Wall Street. Midtown Manhattan är det största affärsdistriktet i världen. Frihetsgudinnan på Liberty Island sydväst om Manhattans södra spets. Manhattan vid midnatt Times Square    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0