Ny blogg

Hej hej hemskt mycket hej!

Jag har då en ny blogg, men denna gång var det inte pga att jag tröttnade på internetadressen eller något sådant, utan för att den gamla inte längre går att logga in på! Lite mystiskt tycker jag. Men men. Här står jag då men en ny blogg, "12 år på jorden" har jag tänkt att den ska heta, vi får se om det går vägen eller inte. Adressen är iallafall antoniaus.blogg.se och det låter bra i mina öron. Men jag kan ju alltid ändra namn på själva bloggen.

Designen är jag väldigt nöjd med. Prydlig och fin, men väldigt enkel. Fast den kommer väl ändras snart när jag har tröttnat på den.

Jag som bloggar heter då Antonia, född 96. Trivs som bäst i Stockholms skärgård på sommaren med en glass i ena handen och en kamera i den andra. Är seglar & snowboardbesatt. Jag har nyligen bestämt för att ändra stil, till en 60 & 70-talsaktig stil. "Superfint, denna dag har jag väntat på" var mormors kommentar. Jag är därför på jakt efter bra second handbutiker i Stockholm, tipsa mig gärna. Jag är en stor tänkare och kan sitta i timmar och läsa i namnböcker och engelskalexikon (ha ha).

Här sätter jag punkt och önskar alla en trevligt fortsättning på kvällen, ska imorgon berätta om vad jag gjorde för fantastiskt idag.

So long, Antonia.


Kommentarer
Postat av: sanna

coolt det där mä stilen tkr ja ! ;)

2009-02-04 @ 19:31:47
URL: http://saanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0