Tolvårslivet

Tolvårslivet, det är det livet jag lever nu. Ibland är det faktiskt så mycket mer komplicerat än tonårslivet. Man är inte barn längre, men är inte vuxen och man är inte riktigt tonåring än. Man står vid en fyrvägskorsning, och vet inte riktigt vad man ska välja för väg. Fortsätta vara barn eller "växa upp".


Tolvåret är för mig ett år då man tänker igenom allt. Dåtiden, nutiden och framtiden. Ett år då man har tid att tänka på allt, innan man "växer upp".

Denna blogg handlar om mitt tolvårsliv, som startade 20 mars 08 och avslutas 20 mars 09. Mitt, mitt, mitt tolvårsliv.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Du har helt rätt!!



Och jag läste där uppe att du hade köpt Wayfares, är det riktiga Ray Bans???

Själv har jag några liknande WayFares.

2009-04-06 @ 15:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0